Vår skola är en cpskola

Hej bloggen!
Sitter i skolan nu och hatar den, alla i klassen vill störa oss med flit hela tiden när vi försöker spela in en film, och vissa av , asså f´gahh, känner bara att jag måste få ut det ur mig...
Hatar min skola och klass, och funderar just nu på att byta till sam eller något, för jag pallar inte, ingen har respekt för känslor eller för något annat, två av mina kompisar sårar mig omedvetet och dom tänker inte på det oc jag blir så jävla förbannad, ( ursäkta språket ).
Och jag blir ledsen och det vet dom, men ändå, så liksom, gaahh, vill inte säga för mycket om mitt privat på bloggen tyvärr.
Men kanske någon annan gång, och det har med mig och mina känslor och så och göra.
Och det här med filmen är att liksom ingen i min skola har någon respekt och vill ge oss två minuter för att filma en scen, alla liksom stormar in och bara förstör..
Och jag är liksom..
Ja det var nog allt, hejdå bloggen, bloggar kanske sen, har träning men är inte säker om jag kommer orka göra något pga av en såå jobbig sak...
Puss
INgen bild nu tyvärr..

Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0