Tråkigt?

"100 TONÅRSFRÅGOR"

 Fyra frågor om förhållanden:

Är du singel? –Yes,
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Yes i do
Hur många har du varit kär i? – 1 person som jag veerkligen gillat, for real.
Är du kär just nu? – Jaa, kankse det..

Tio frågor om dig själv:
När fyller du år? – 25 augusti
några piercingar? – Jap i varje öra, haha wiiilldd
Vad har du på dig just nu? – Stickad tröja och mysbyxor....
Vilken årstid är bäst? – Sommareeennnnnn
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – . vakna upp och vara på bahamas öarna, och det står uppdukat en god frukost med massa frukt, åhhhh.... GIVE ME THAT
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Självförtroende occhhhh humor kanske?
Vad är du bra på? – överdriva och få folk att skratta
Vem älskar du mest på denna jord? – Familjjeeen och min huuunnndd and my frieendss
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – SKÖNT ATT HA SIN SÄNG ENSAM, MEN WHY NOT?
Läggning? – Hetroooo

Tio frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? – Filippa och MIllie och kajsa vet en hel del också men inte allt.
Vem är den roligaste av dina vänner? – Filippa, 
Vem är snyggast av dina vänner? – Allaaaa 
Vem är mest partyprisse? – Maria :P
Vem är den du helst har filmkväll med? – Everyone...
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – HAHAHAHAHAHH

Tio frågor om din familj:
Vem står dig närmast? – Wilmaa???
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Jaaaaaaaa
Vem är farligast i din familj? – Min hund, hahah nej men, hon är vild när hon busar
Vem är roligast i din familj? – PAPPAAA
Hur många syskon har du? –1 igentligen men sen så är det kompliserat.
Har ni något husdjur? – JAAAA, en hund
Vem har du mest gemensamt med? – Elsaa...
Vem står för underhållningen? – alla bidrar väl
Vem sover du oftast med? – me myself , FOREVER ALONE?
Roligaste kvällen med familjemedlem? – haha vet inte..

Tio frågor om idag:
Vad har du gjort? – PALLAAA, en masssaa skiiit
Har du varit glad idag? – OUIII
Har du varit ledsen idag? – noo
Har du gjort något bra idag? – daah aa
Vad ska du göra nu? – Fortsätta med denna saken.... me jag är hungrig så kankse äta.. MAT
Har du gjort något dåligt idag? – njaaaaaa, näjdåå
Vad har du ätit idag? – MAAT
Har du duschat idag? – snabbisdush aa
Är du trött nu? – Lite grannnnnn
Vad händer imorgon? – ÅKA till mormooorrr
Trivs du i skolan? – ja 
Har du varit i skolan idag? – NEJ FÖR JAG HAR JU SOMMARLOOOV NUU??

Annat:
Hur mår du just nu? – JAG MÅR Fääjnt
Har du piercat dig? – aa i öronen. 

Telefon/mobil:
Vem ringde dig senast? – NO ONE
Vem ringde du senast? – NO ONE    MIN MOBIL HAR VARIT AVSTÄNGD....
Vem sms:a dig senast? – NO ONE
Vem sms:a du till senast? – NO ONE

Övrigt:
Är du hungrig nu? – JAA, lite.. MAT
Vad är klockan nu just nu? – 22:42
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se, och en blogg....

sport:

Går du på någon sport? –jaaa
I så fall, vilken/vilka? – Cheerleading
Trivs du med den sporten? – japp älskar den
Tycker du att den sporten är rolig? – ja <33333
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? – jaa <3333333

Övrigt, igen:
Gillar du punk? – vet inte, men neeeejjj
Har du sminkat dig idag? – nääjj
Isåfall, vad för smink? – inget?
Vad har du på dig för trosor just nu? – Hurså?
Hur ser de ut? – rosa :P

Musik:
Lyssnar du på musik just nu? – Nee
I så fall, vilken låt för tillfället? – Ingen????
Vad gillar du för musik? – House och popppppp.....

Kärlek:
Är du kär just nu? – Ja, kanske liite, ho no
Har du kysst någon idag? - nä
Har du ett förhållande? – MAN BRUKAR INTE HA ETT FÖRHÅLLANDE NÄR MAN ÄR SINGEL
När går gränsen vid otrohet? – att hångla
Är du romantisk?  - jagg troor det? Haha.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – ja....
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Trolle
Hur länge höll det? – tre jäävla år, (förskolan)

Hur länge var ditt kortaste? – 1 vecka

Vad hette han? – Basse
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – olikaaaa

Förhållande:
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – näj
Är du en bra pojk/flickvän? – I hope so
Vem sov du senast bredvid ? – min kudde
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – ;)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? – men vilka frågor?
När fick du din första kyss? – aaa vill du veta vaaa haaaaaaaaaa??????
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – nej?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – nevaaah
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – snygg stil

 


Selena Gomez in elle magazine..

Hahha jaa... detta är vä'l lite nais, jag har två favvisar i första bilden, den när hon sitter ner och den när hon står upp dom är lite fiina. Hon är sååå mycket mer mogen nu och så, och jag är ett litet fan av henne men det förstör lite att hon har varit med i disney channel, men hon kan sjunag och hon är med i en hel del filmer nu och så, så ja.
 
det kommer en recention om en film senare i veckan, så håll utkik..

Waniteee

Åhh hittade denna på en ''kompis'' blogg, vill ha nu, eftersom jag är lite av än rosa nörd? men det är väl lite fint?
 
Vad tycker ni? det är lite små guldiga glitte partiklar som är fiint.
 
 

Godmorgon

Godmorgon, idag kanske det inte alls bli mycket blogging för jag måste packa och så, så ja..

men det blir i alla fall några inlägg senare..


Ohh det duger för mii

Ohh ni kanske inte tycker det är så mycet, men det duger för mig, eftersom jag typ bara hade 13 förra veckan, så det är väl lite nais?


Summer Work

 
Summer work
 
Summer work by alma-wallin featuring white shoes

Lovely

En tjej jag känner lite grann, men jag bara älskar denna bilden så jag var tvungen att visa den för er.
Lånad: http://esther.blogg.se/


Domän?

Hejsan, jag har skapat en ny blogg nu, men ni får inte namnet än, jag funderar på att byta, men då ska jag göra sååå mycket jobb med inlägg och så, eftersom jag vill ha över de mesta inläggen, haha..


Men kanske snart så kan jag starta bloggen, men jag är rädd för att förlora statistiken och så, men jag ska göra så gott jag kan,

men det kommer kankse ta två veckor eller något innan jag börjar, men så länge så ska jag såklart blogga här..


Puss

Vad vad vad...

Hejsan nu till dehär inlägget då, vad ska jag skriva om på min blogg, som ni tycker är intressant..??
 
Det kan vara vad som helst..
 
Hahah lite mycket färger på bilden, men men, det får väl vara lite så nu...
 
 
dfghjk
 
dfghjk by alma-wallin on polyvore.com

Snart kommer

snart kommer ett inlägg där det skulle vara bra om ni kommenterade, eller asså inte så, men det är en hel del frågor som jag vill veta för att det ska bli bättre på bloggen....

pusss


Statistikeen

Heeejj, idag har min statistik gått från jättelågt till hur högt som helst, yeyy..
 
så ja, har märkt att det blivit lite tjatigt med collage, men ska jag ta en liten paus eller fortsätta?, kommentera gärna vad ni tycker.''
 
 
coll or not
 
 

Waniteee

Åhhh raglady har fått in dessa snygga iphoneskal och jag vill ha två av dem nu, usa och england skalet,
 
 
det rosa är såklart och ett alternativ.
 
 
Och nu till alla bilder från igår, haha ledsen att de aldrig kommer upp men det går inte att ladda över, ska ta en annan dator ikväll och försöka då..

Me

Lilla jag.
 
 
 
Jag för typ 2-3 år sedan
.
 
Jag nu
 

Elle magazine

 
Elle magazine with selena gomez
 
Elle magazine with selena gomez by alma-wallin featuring tall dresses
 
Ett till sånt här collage fick jag lust att göra, detta tog ett tag att göra men jag är nöjd, haha.

Ariana Grade


Today is a cold day

noo.. nu rengnar det hos mig och det blåser sjukt mycket, no me gusta, men det är ändå lite bra eftersom jag har en massa saker att göra för att förberda för nästa vecka typ packa lite och tvätta och så..
 
Men ja det är väl det jag ska göra idag, just nu sitter jag och kollar på top model 10, en gammal säsong då, men de går igenom hela säsongen så det är väl lite roligt? 
 
Jag har väl inte så mycket mer och skriva, men jag blåååggaaar sen, ha det skätbra såå länge..
 

our favorite pinks

 
gugugugu
 
gugugugu by alma-wallin featuring a sheer lipstick
 
Ett till litet sminkcollage men det är nog mitt sista nu, för ja..

Nörd, höhö..

 
My collage, i get my inspo from an another collage
 
My collage, i get my inspo from an another collage by alma-wallin featuring cotton t shirts
Ett collage somn jag jobbat med hela kvällen, hahah, åhh är faktiskt nöjd och svårt var det inte, det fanns att man kunde söka på Magzine Article och då kom massa saker upp och sen satte man ju bara ihop allt, haha.
 
Åhh kan inte sluta kolla på den för jag är vääldigt nöjd,, så ja.. 
 
Pusss

Charlies Angels

NU sitter jag, elsa och mamma och kolla på charlies angels, grymt bra effekter och så.
 
Amerikansk action från 2003. Charlies änglar Alex, Nat och Dylan får i uppdrag att hitta på två välkamouflerade datafiler som innehåller FBI:s vittnesskyddsregister. Jakten på filerna trappas upp när ett av vittnena hittas mördad och flickorna beger sig till mörkaste Mongoliet för att lösa fallet…. Producerat år 2003. Regissör: McG, Skådespelare: Cameron DiazDrew BarrymoreLucy LiuBernie MacMatt LeBlancJohn CleeseDemi Moore.

Rubrik

Hej bloggen, kom inte på någon rubrik, haha. så jag skrev bara rubrik helt enkelt, Idag var jag då hos elsas släkting och bada i deras pool och Elsas Två kusiner var där, de är små killar imellan 5 och 9 år, inte helt säker. 
 
Om min dator inte håller på och typ laggar, eller bilderna kommer inte över från dagen, men om det går ska jag göra ett inlägg direkt så att ni kan få se, men jag är såå blek bara så att ni vet, så jaa..
 
En bild på mig och filippa, som jag snodde från hennes blogg :) 

Yeehh yeeeh

 
gslö-
 
gslö- by alma-wallin featuring t-shirts
 
Det är ju likssååm en enkel outfit men verkligen ALLA går runt såhär nu, kanske inte nu i värmen, men det är ju väldigt många som annars gör de, men det är föör naiis, så jag vet inte liksååm vad jag tycker, 
 
Men jag harre bra, ska berätta om dagen senare, okaaj?..
 
 
Men ha den naisigt så bloggar jag sen.

iTS JUST THAT SIMPLE?

 
Simple Simple SIIIIMPLEEE
 
Simple Simple SIIIIMPLEEE by alma-wallin featuring super skinny jeans
Åhh såg en tjej med denna outfiten på stan, det var väl snyygt???
kasnek lite att alla går runt med detta men det är ju så faajnt.
 
Men men, bloggar sen
 
ha de skääätbra! ( hihi fick skäätbra från en annan blogg)

Summer Collection Of NARS

 
Summer
 
Summer by alma-wallin featuring a bright lipstick
Hahah kom inte på något att göra så Jag gjorde NARS, haha. Men det är väl bra ändåå?
haha puss

Filippa Har Skaffat En blogg!

Detta är då min fejna bästa väään. Så klicka på bilden eller HÄR! så kommer ni in!

HÄHÄ

God den morgon. :P
 
Idag så ska jag och Elsa kanske till hennes släkting och bada i deras pool, yeeeyh. Det beror på nog om de är hemma.
 
Men det är ju naiis om det går, men det blir ju bara av om det är varmt, så jag hoppas att det är supervarmt idag och man solar och hettas ihjäl och måste hoppa i poolen, åhh såå skönt.
Vi ska ta lite pics och så, det kommer en bild nedanför som jag hittad på we heart it, och en sån bild ska jag ta och ha som profilbild påå fejsbook, (facebook).
 
Men puss på eer så kommer ett collage ut sen,
 
 
 

American Vintage?

 
amwer
 
amwer by alma-wallin featuring cotton tees
 
Jag ääälskar dessa tröjor, min syster Wilma tipsade om dem, de är så enkla och snygga, och jag vill ha en massa färger för de är samtidigt basplagg, så det ä najsigt, vill ha några innan skoolaan böörjar, så ja..
De är såå naiisiggaaa, träävligt va? Haha.
 
Puss

God den natt

Godnatt blåååååggeeen, bloggar mer imorgon, så får vi väl se vad jag och Elsa Hittar på, :)
Men jag ville bara säägaaa att jag längtar tills nästa vecka, det ska bli såå kul, så jag ser fram imot att packa på lördag, :D höh.
 
Men som sagt God Den Natt
 
 
Pussss'
 
 
 

Blouses

 
Blouses easy
 
Blouses easy by alma-wallin featuring a button shirt

Yellow Cab

 
Yeelooowwwww
Åhh älskar gula taxibilar, som typ bara finns i new york, vill bara hoppa in i en sådan och skrika follow that car, som man oftast får se på film eller tv. haha.
 
 

Crasy Or Not?

Helloo.. jag sa ju förut att jag ville göra något galet men vad kan man liksom göra? har ni någon ide? vet verkligen inget och Elsa sa förut att hon ville vara med så det blir ju bättre, men jag vill vara lite crasy, det hade varit coolt om man bodde i new york och på ett sätt kunde gunga över staden, haha. Omöljigt men ballt?!
 
åhh måste verkligen hitta på något intressant och kul imorgon, men vaddd??? Hahah åhh det är lite jobbigt..
 

DrDenim Shorties

 
 
Drdenim shooortieesDrdenim shooortiees by alma-wallin featuring cotton shorts
 
Åhhh vad jag älskar dessa shorts, vill just nu ha alla färgen, såå snygga, lite osäker på plommonfärgen, men om jag bara kunde välja tre skulle jag valt bort plommonfärgen, meeen.. jag kan såklart ta alla, höhö. 
 
Men puss på er..

 


AFTER THE STORM

Hej Bloggen!
 
Nu har det rengnat en hel del, men nu  två dagar har det vart skinade sol och det är ssåååå skönt att få ha lite sommar, har verkligen längtat efter sommaren och nu är den här, .
 
Nu gör jag inget speciellt, ehm men imorgon så funderar jag på att göra något galet äventyr, vad? det får ni inte veta
än men det är såklart lite crasy, haha. Längtaarr... Lovar att berätta imorgon, om det blir av.. Höhö.
 
Jaagg haaar trååkigt nu, men det är skönjt utjan skojlaaan..
 
Pussss på er såååå... ee bloggar jag sen.

What should we do?

Hej bloggen, idag blir det ingen bra update och jag hinner tyvärr inte göra några tidsinställda, men jag ska gå ut med hayley nu och så..
och sedan så ska jag nog gå på stan med elsa för att köpa lite saker jag behöver, bloggar senare ikväll....!!


Dunderhumor

Hahhaha love this, ni måste kolola, detta är min humor.
 
Sök på dunderhumor på youtube så kommer mer videos!
ni borde gå in och se Dh 4 den är bäst, alltså dunderhumor 4. 

Nolita Jeans Jacket

Så nu ska jag snacka lite, haha.
Jag har redan denna jacka i ljusrosa men jag vill ha en jacka som man kan ha till allt, och jeansjackor är så snyggt och nolitas modell är ju grymt snygg.
så denna står högt upp på min önskelista..
 
Älskar den.
 
Puss

Lotta på liseberg

Godmorgon.
 
Idag så ska jag och Elsa nog gå och kolla på LOtta på liseberg och vi kommer då och vara borta hela dagen, och ja.. ehm. Så det blir inte så mycket blogging, har gjort några tidsinställda så det ändå kommer upp något, men jag lovar att blogga när jag kommer hem. 
typ vid tio haha.
 
Men men ni få ha en trevlig dag så ses vi.
 
Puussss
 
 

It raining outside

 
Raining
Asså det linnet kanske inte passar med till resten men jag hade lite brottom. :)
 
Raining by alma-wallin featuring a studded jacket

MY summer

 
Summer
 
Summer by alma-wallin featuring a wide leg jumpsuit
 
Åhh jumpsuits, älska hundra gånger om, jag tycker det är såå skönt att ha på sig en sådan på sommaren efter stranden eller något för den är så lätt att dra på sig, love love love love,
och jag ska lätt beställa alla tre, för de är ju ursöta!
Den röda är min favorit.
 
Puss

THE BEACH

 
 
Beach Fashion by alma-wallin featuring tote handbags

Ny Header

Tjena, som ni ser har jag en ny header men den tänker jag bara ha tills jag fixat en annan lite proffsigare, hahah. men jag tänker ha den så länge, funderar på imorgon typ att jag gör en header som rör sig bara så länge då, men vi se hur det blir med det.
 
NU ska jag kolla på project runway allstars och efter det ska jag gå ut med hayley, jaaop, kanske köpa något nere i affären.
 
Snart kommer ett collage, haha lovely.
 
Men ni får gärna kommentera vad ni tycker om headern!
 
Puuussss
 



Peace Out.

Hejsan.
Har inte kunnat bloggat pga av oika andledningar som inte jag vill säga eftersom det är lite privat. 
 
Just nu regnar det hemma så jag och Elsa sitter och kollar på Englands next top model, och de flesta tjejerna är väldigt, egm.. hahha.. vet inte hur jag ska säga det, men typ diviga :P haha konstigt ordval men alla är liksom falska och konstiga.
 
Idag innan så har jag och elsa jobbat lite och i slutet i veckan komme vi ha tjänat ihop lite pengar, lite och lite, det är hyfsat mycket och det är nais. 
Vi ska snart skriva lappar om sommarjobb som vi sedan ska sätta upp i området, och det kommer vara om barnpassning och så.. och lite andra saker. För vi vill tjäna pengar under sommaren och kunna spara och såklart shoppa lite också.
 
Imorgon är det en ny vecka, och veckan efter den nya veckan, haha, då ska jag vara hos in mormor hela veckan så världens bästa update kommer det inte att vara, det är en sak för mig och mina kusiner och wilma också, som vi gör varje år, men någon gång på kvällen får jag nog tillgång till en dator, så ja.. då lovar jag att blogga.
 
I alla fall, bloggar mer snart och ikväll såklart.
 
Puuusss
 
min ursöta besstiiis <3

To Die Fore

Den sista bilden precis över, där gillar jag en färg och det är Dry Martini..

 

TO DIE FORE (STAV)..


19e juni 2012

Hej, haha härmar min syster lite i rubriken, :)

Hej ja, haha idag vet jag inte vad jag ska göra har inget planerat, det är tisdag idag och min syster har precis anlänt i grekland, är superavis på henne.

Men men. Nu sitter jag och kollar lite på tv4 play och så, och sedan ska jag gå ut och öva lite handvolter och försöka klara en limber, jag är deprimerad för jag vill ha sommarjobb, tyb diska eller något för jag måste tjäna en massa pengar i sommar, men jag får tydligen inte det, eftersom då är det barnarbete.. Seegt..

Men nu måste jag gå.


Clear Blue Sky

Hej bloggen stina åkte för en stund sen vi har haft skit kul.
ehm videon kommer nog att komma upp imorgon antagligen men hoppas att det kan komma så snart som möjligt.
Jag ska nog gå ut på studsmattan nu och öva mer handvolter och ta kort och så :)
Bloggar nog sen
Puss

image description

Handvolt

Hej bloggen nu så har jag inte bloggat på ett tag, har vart lite upptagen och är faktiskt stressad nu också för jag ska äta nu, haha.
Jag är så stolt och glad just nu, haha stolt? nej men jag klarade en handvolt och jag blev så glad eftersom jag övat och övat och övat och övat, fast jag har klarat en gång innnan men sen så testade jag en gång till och då klarade jag det inte.
men nu idag när jag testa igen så klara jag det de mesta gångerna.
Stina ska göra en video när vi stutsar och då kommer min handvolt vara med (antagligen).
Måste gå ska äta, men jag bloggar sen ikväll.
Usch hur ser jag ut på bilden, ääcckligt...

Sleeeepp

Hej, nu sitter jag i soffan och typ tråkar ut mig, jag ska snart se på kenza och tyra shoew de gamla avsnitten för att roa mig lite, idag ska jag inte göra något tror jag, jag ska nog bara studsa stutsmatta och sådant.
Jag och min hund har pecis vart ute och nu är det en fluga i vardagsrummet som flyger runt som min hund försöker äta upp...
NU ska jag gotta mig lite med maat, haha puss

Haallojj

Heeelooojj.
Godmotgon kanbske jag ska säga? :P
Idag så vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske ska på liseberg med några frrrieeends, eller så vill jag göra något här i coolaaa långedrag typ hänga med kompisar på appel eller typ gå och köpa donuts.. är så sugen på det nu, har tjatat hela morgonen på det haha..
Igår då så var jag med Elsa och Wilma och vi stack till the end festen, en fest för sommarlovet som två djs hade fixat, det var kul och väldigt säkert där eftersom när man kom in var man tvungen att göra alkoholsak ahaha blåsa i någon pipa, och jag blev godkänd direkt, haha nais?
Ehm vi stack därifrån vid elvatiden för då tröttnade vi, sedan på kvällen ar det ju så kallt så när jag kom in i huset hemma då ifrån kylan så la ja mig i soffan och bara chillade.
Kolla bloggen då och då kommer nog göra något inlägg under dagen i alla fall.
Puss
Hahah mina beestiisaar!!

15 Saker ni kanske inte visste om mig

Detta bjuder jag på hahha...
1. Jag gillar John Mayers musik,
2. jag gillar regn
3. jag vill igentligen vara kort, jag är 156 nu och vill vara 148 :P
4. Jag gillar inte när man är Överdrivet äcklig och smal..
5. jag HATAR att andvända kläder med prickar på.
6. Jag kan inte gå någonstans utan att i alla fall göra en cheerleadingsak.
7. Jag tror på gud, PEACE
8. Jag är rädd för att skada mig och dö, och jag är även rädd för clowner!!
9. Jag är mörkrädd, ibland.
10. Rosa är den bästa färgen som finns.
11. jag är busig och äter en massa godis hela tiden.
12. efter att min syster elsa sa att hon gillar SWAG stilen så har jag också börjat göra det!
13. mitt hår var blont när jag var liten, verkligen kritvit och det har blivit mörkare med tiden.
14. jag samlar på converse och har runt 25 st.
15.  Jag vill börja vara med äldre kompisar (tjejer då) typ runt 97:or ..d
NI får lite bilder som jag snott från stinas blogg, heheh på mig då.
'

Hej...

Oj asså shit har ju för tusen inte bloggat på två månader, hahahledsen för det, jag trodde att jag skerv att jag skulle ha bloggpaus ett ganska lågt tag, men det gjorde jag tydligen inte,
ehm ja jag hade tänkt att ha blogggpuas för jag orkade inte, hahah hade inte så mycket tid, menmen.
Jag kommer nog börja blogga efter sommaren, men kika in på bloggen för säkerthetsskull om jag nog fick ör mig att börja blogg IGEN, vilket nog kan hända.
Men ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kansk ska på en fest eller så ska jag till appe ( en sak ) med lite frieensss, vilket nog kommer bli Fab i så fall. är med wilma och elsa nu och vi funderar på om vi ska träffa några vi ska träffa sophia sen och kansek maria och några vet inte riktigt och då drar vi appel..
snart kommer ett inlägg med 20 saker ni inte visste om mig.
men nu ska jag bjuda på en underbar bild. SOM INTE ÄR FEJKAD ELLER NÅGOT, inte redigerat eller något, så det är fin.
eller jag bjuder på lite olika bilder.
FAB
PUSS PÅ ER, PUSS PÅ ER, PUSS PÅ ER

RSS 2.0