Affären

Hej bloggen, sticker ner till affären nu :)

ska passa på och köpa lite gott nu när det är lov, min hund måste gå ut också så jag tar med mig henne :)

S
ka fråga min syster sen om jag får låna hennes dator och göra ett video inlägg, hon är så SNÄLL så det får jag säkert! eller? du kanske läser min blogg nu så snälla :)

Då kommer den videon bli kanske lite lång, för jag ska visa, lite vad jag köpt och vad jag har fått och sånt och presentera mig lite, och om jag skulle skriva så här i bloggen typ som jag har på mig den där tröjan och utan någon bild kan det vara bra och veta hahah :)

Men nog om det bloggar snart, och tycker om att jag har bytt sida nu, för jag gillar blogg.se men ha det så bra så länge så ses vi snart,

Puss


Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0