STADEN!

Hej hej!

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men det har varit faktiskt på riktigt väldigt mycket plugg, specciellt i No, ett arbete som jag gör ska vara inne på måndag, väldigt stressigt!

Har kollat på Elsas Värld, och nu sitter jag och kollar på Youtube klipp, på en jätterolig kille som gör undebara videos.

Men idag efter skolan var jag på stan med min pappa, och vi kolla lite på H&M, och då köpte jag en svart stickad tröja, lägger nog ut bild imorgon! Sedan så åt jag och pappa på en mysig resturang, mer info kommer nog imorgon då!

Men nu ska jag gå ut med min hund, och efter det ska jag bestämma dagens outfit för imorgon och efter jag gått ut med hunden ska jag fixa en sak, som ni då efter när det kommer ut på bloggen kommer ut,

Men jag kommer skriva ett inlägg sen om en bok och det är INTE det jag menar! :)

Kram Så Länge


Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0