Hej bloggen!

Hej hej blogen!
Sitter hos mormor nu och jag har varit med henne idag, vi har shoppat lite kläder, kanske kommer en video eller så lägger jag ut bilder sen!
Sedan så åkte vi in till haga och åt lunch med min moster :) Det var jätte kul att träffa henne också!
Sen så kollade vi med min moster i en hjärtaffär med bara hjärtsaker, och jag köpte en sak till min mamma i alla hjärtans dag present, en tändare som är formad som ett hjärta som hon kan täbda ljus och sånt med, ag ska också snart gå och spana på något till min Pappa såklart!
Sen så klippte jag mig, och nu har jag ganska kort hår, och så köpte jag lite nytt shampo och balsam (salongprodukter) som tydligen ska vara bra för mitt hår, köpte även en kam och så, och en annan borste.
NU är vi hemma och vi ska snart laga mat, för sedan kommer mamma och hennes sambo och då ska vi äta middag med dem, sen ska jag hem med dom, ( min hund kommer också ahah)
Puss så länge
Ni får tyvärr ingen bildpå håret just nu! :)

Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0