10 saker ni inte visste om mig!

1. Jag älskar axelkorthårt, det är skitsnyggt, ne men inte bara för att jag har det, utan det är typ vår, haha nej men skitsnyggt!

2. Jag älskar hårfärgen RödBrun!, Gaaahh löööveeee. löl... nom nom nom.. wowowowwo

3. jag älskar serien Modern Family, galen, haha nej men den kommer idag, hhaha löööv, ny sesong, woopp...

4. Jag gillar bokstaven ö, .......

5. Jag älskar justin biebers favoritlåt, call me maybe, galen hahha, men det är ju grym,... dör va kul den är, har gtt i skolan och skrikit den, video får ni när selna, justin och andra ''kändisar'' har gjort en liten egen ''musikvideo'',


Hahah bra eller, bästa lten, fast den kommer nog bli populär snart eftersom ALLA skriver om den hahah,...

6. Jag älskar JOHNNY DEPP, love love love, han är såå snyygggg, och grym som pirat

7. denna hör ihop med förra, älskar pirates of carribien, loovee, woopppaaa nomnomnom, asså shit bäst...!

8. Jag borde få pris i att slösa pengar, för det är jag grym på haha,,,, inte bra!!!!!!!

9. hatar folk som glor, om de är från 1- 10 så är det bara gulligt, men från 11 - 18+ så är det väldigt irriterande, men när jag blir äldre så kommer elvaringar också vara söta, men nu, inte okej..

10. gillar inte att vissa bloggar såhär: HEEEEEJ bloggen, ( K BRRYYY )) HAHHAHAHAHA,, ist, elr, eller med stora bokstäver hela tiden lägger till h istället för g, hahaha man tröttnar p att läsa, men alla får blogga som de vill, eller hur? ;)

Hoppas inte att jag lät bitchig i vissa, det kanske uppfattas så när ni läser, men jag skriver lungt och sansat, och ag är ingen bitch!

Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0