Music is tha thing!

Helu!
Sitter och lyssnar på musik och typ bara chillar, imorgon ska jag gymma med mommie, typ vid niotiden, nog skönt att stiga upp lite tidigt och äta och bara sticka iväg och träna, och för hoppningsvis inte så mycket people så att man slipper väta på en maskin typ :D

Har inga riktiga träningskläder eftersom detta är första gången jag tränara på gym, typ, så jag har bara andvänt cheershorts på gympan och så, men jag och mamma kanske ska åka och köpa efter gymmet, vi hinner inte innan, och jag kanske då ska gymma någon annan dag och då har jag träningskläder, mihi.

Lov nu och det är skönt, fast jag saknar cheerleadingen, me jag tränar hemma så no problem..

Snart kommer ett inlägg om typ 5 fakta om mooi!

Så puss nnuu



Gammal bild på mig och min beeessstiissss <3

Kommentarer
Postat av: filippa

haha titta vem de är.... känd!!!!! <333

2012-04-10 @ 15:46:11

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0