NU BYTER JAG BLOGG

Nu bloggar jag på nattstad så min blogg heter nattstad.se/almawallin

puuussss har kvar denna om jag vll gå tillbacka

Monte Carlo

Denna filmen har jag sätt och den är såå bra, det handlar om Grace ( selena gomez ), hennes pappa har dött och hon bor med sin mamma och hennes nya kille, hon har en styvstyster Meg (Leighton Meester) som hon inte gillar såå mycket. men men hon har länge sparat så att hon kan åka till paris med sin äldre bästis Emma (Katie Cassidy) som jobbar på samma cafe som grace.
Nä de äntligen ska åka så säger hennes mamma och hennes styvpappa att meg ska hänga med dem, varken meg eller grace gillar iden,
 
men det blev så och de åker till paris, men en dag på en tur så missar de bussen hem , så de får gå hem i regnet, och de smiter in på ett hotell för att tvätta av sig lite, och inne på det hotellet sitter Graces snobbiga dubelgångare, och allt börja bli dåligt.
 
de visade sig att Grace dubbelgångare Cordelia skulle till monte carlo för att göra lite ärenden, men skippade resan, och då hoppade grace in och låtsades vara cordelia och både bra och dåliga saker händer, 
 
Ni borde se den för den är gryym..

Skirt

 
skirttieee
 
skirttieee by alma-wallin featuring cotton t shirts
 
Ja, detta är ett tidsinställt så jag vet ej vad jag ska skriva, ahah, men jag bjuder på ett collage, till detta då skulle jag ha ett libenskindskärp.. :D

Bath Or not?

Hej hej, har inte bloggat på ett tag nu, men men.. jag har slappat och solat hela veckan, och fått brännaa, och bikinirand...
 
Hahah lovvellyy...
 
Men jaa,, har suttit i köket och tagit lite pic jag tänkt bjuda på, och det kommer en videoblogg snart, haha ska bara spela in den först.
 
 
puusss

Going somwhere?

 
sdes
 
Har ju gjort liknade och så, men ja, hahah..
 
 
 
sdes by alma-wallin featuring cotton t shirts

CHING CHONG

Hej bloggen, nu har sommarskolan slutat för dagen haha. det var kul och komma igång och så, och vi har tema kina, haha det var därför jag skrev ching chong, haha.. men det är väl lite kul. Vi ska äta om typ 10 minuter och det blåser så jag satte mig vid datorn och ja..

efter vi ätit ska vi till torget och köpa lite stuuffzz, så ja. det ska väl bli lite roligt.. är lite stolt för jag har gått 2000 steg idag, haha vi har fått varsin stegräknare som vi har på oss nu, och lite andra saker, som jag kankse skulle kunna visa i en videoblogg?, haha vi får se hur det blir med det...

men uss så länge så blir det nog något mer inlägg idag, haha puss..

en bild från ett bröllop..

Weehioo Match och MAT

Heeejjj..
 
NU är jag och wilma hemma hos mormor, och vi har precis ätit PIZZA, haha.. och nu sitter vi alla tre och kollar på matchen, vet inte vilke jag håller på, men jag blir väl glad om båda vinner, är inte så mycket för fotboll, haha..
 
men men bloggar nog mer imorgon... men ja,
 
puss och gåådnatt..
 
En lite bild på mig och wilma, haha.....
 
Nuu länkar jag wilam för hon ville det.. så klicka HÄR! Eller på bilden,

SE YOU GUYS LATER

Nu ska jag snart åkaa till mormor, yeehh.. haha men det ska ju bli lite roligt, ja får se om det blir något inlägg senare ikväll, men det kommer komma lite tidsinställda inlägg under veckan och så.. men då är det mer collage och såddannt.
 
Men puss så länge så bloggar jag sen..
 
En gammal bild från Halloween 2011

Majjj frriieeendd

Blåååågeeen, nu kan väl ni kika in på min kompis blogg, Hon heter stina och hon har en braaa blogg.. men just nu är hon i turkiet och bloggar inte dagligen, men hon har intressanta gästbloggare, så jaa.. gör det nuuu....
'
 
sååå klicka HÄR! ELLER PÅ BIILDEEEEN!

God morgon

Hejsan eller godmorgon Haha.
Jag vaknade nyss och nu sitter jag och kollar på något program på trean, jag har varit ute med hunden och ska typ snart äta frukost och sedan packa ner det lill sista, blir nog ett collage sen, men bara kanske.






en gammal bild på millie och filippa :)

RSS 2.0