Liseberg

Hej bloggen, nu sitter jag på busshållplatsen och väntar på att bussen ska komma, för jag ska till liseberg idag !!

Ska bli skitkul!

Pusspusspuss


Myyyyy shoes

Ni får en bild på mina ny gottingar...


New In!

Nu har jag fått ett tillskott till min gaderob, är skitglad, taack Ellinor och Pappa!

Kan ni gissa?


Ville bara säga att

JAG LEVER..
jag har inte bloggat på årtal för min dator är sönder och det går inte att skriva på den, men nu är jag i skolan och har macbooken och tar en massa bilder med Katarina och Arielle.
Bara för att jag inte har bloggat så bjuder jag på några!..
PUUUUSSS
ska sova hos stina idag med elsa och stina då och imorgon blir det liseberg.
oCH JAA.....
puuussss

(Y)

Hej bloggen!

Nu är jag snart i skolan.. (typ jaao)
Ehm idagdka jag på et möte och efter det ska jag bara hem och typ vila, hehe

Imorgon har jag träning, och efter den typ ska jag plugga och så och duscha, sen på torsdag kanske jag ska vara med någon, och på fredag sova med Elsa och Stina, kanske Wilma, vem vet.

Idag är det bokens dag i skolan och det är ingen hit, vi är uppdelade i grupper och bara blä, kommer bli sjukt tråkigt!

Pusspuss

Gör något inlägg under dagen!


School

Hej, är påväg till skolan, steg nyss på femman och jag lussnar på musik, some die young, laleh, den är as typ mysig.

Idag är det sen sämsta dagen på gela veckan, vi har planering typ, och matte / no och sen svenska och spanska!

Dååligt

Puss

 

 


Love You

Hej bloggen , igår somsagt sov jag hos stina ovh vi hade grymt kul, jag stina och elsa.
Ni får en video som stina har gjort, pusss!


Slleeep

Hejsan bloggen, igår var jag med Stina och Elsa, oc sen bestämde vi oss för att vi ska sova över hos stina så vi tyå pkte hem till henne och när vi typ kom hem till henne, så satte vi på oss mjukiskläder och gick till Coop och Willys för att köpa godis och läsk.
Sedan satt vi och kolla på Lilla Bloggen ett tag, och läste några bloggar, sedan bäddade vi typ och gick och la oss, vi vakna typ klockan elva, men det var ju bra för vi somnade ett på natten då och då har vi liksom sovit i nio timmar vilket är bra.
Idag ska vi vara med varandra igen och vi ska typ hoppa studsmatta och göra videos och sådant, och äta upp godiset vi köpte haha.
Vi har haft askul. Typ skrattar hela tiden när vi är med varandra så det är (Y)

10 fakta om..mooi


1. Jag har nyss märkt att jag skriver jätte mycket om en av mina kompisar, hahah Filippa, Men hon är bääst, vi är typ för mycket med varandra i skolan.

2. Jag har typ några jag vill bli vän med, hahha sjukt löjligt..

3. finns typ en tjej som jag inte gillar, hon är bara buu

4. hatar när lärare favoritserar.

5. Jag har aldrig haft problem med acne, finnar osv.

6. Jag älskar Johnny Depp och Leonardo Di capro,

7. Är ett pirates of carribien ''fan', loovveee

8.Min modeikon är en tjej som är lika gammal som mig som inte är känd.

9. Jag går på sommarskola hos min mormor med min syster och mina kusiner på somaren för skoj skull och för tt inte tappa mycket under sommaren.

10. hatar när folk kallar mig snobbig och bortskämd, no no no inte okej

Puuusss


Music is tha thing!

Helu!
Sitter och lyssnar på musik och typ bara chillar, imorgon ska jag gymma med mommie, typ vid niotiden, nog skönt att stiga upp lite tidigt och äta och bara sticka iväg och träna, och för hoppningsvis inte så mycket people så att man slipper väta på en maskin typ :D

Har inga riktiga träningskläder eftersom detta är första gången jag tränara på gym, typ, så jag har bara andvänt cheershorts på gympan och så, men jag och mamma kanske ska åka och köpa efter gymmet, vi hinner inte innan, och jag kanske då ska gymma någon annan dag och då har jag träningskläder, mihi.

Lov nu och det är skönt, fast jag saknar cheerleadingen, me jag tränar hemma så no problem..

Snart kommer ett inlägg om typ 5 fakta om mooi!

Så puss nnuu



Gammal bild på mig och min beeessstiissss <3

Dagens

Blus. Bik bok
Jeans. H&M
Skärp. Fiorucci
<3


Träning, heeeejjj

Heejjssaannimage description
SEn ikväll blir det 0 blogg. och det är för att jag tränar och jag måste verkligen plugga, ett arbete ska vara inne imorgon och de är kriis, bara så ni vet.

Puusss


Dagens

Snart drar jag till skolan,, wwoooaapp

Men ni får dagens först!!

Blus. Bik Bok :P
Jeans. H&M
Linne ( under blusen ). H&M
Strumpor. Gina tricot
Skärp. Libenskind. Fiorucci!

Heeeeejjdåååååååååå

Dagens


Blus. Bik Bok
Byxor. Gina tricot
Strumpor?. Gin tricot
Linne. H&M
Skärp. syns inte. Libenkind? typ

Dagens

Jeans. Gina tricot

Strumpor. Gina tricot

Blus. Bik Bok

Linne. ( under blusen ) H&M

Skärp. syns inte på bilden. Libenkind, fiorucci!

Kofta, tröja. Raglagy!

 

PUUUSSSSSS


RSS 2.0