Ville bara säga att

JAG LEVER!
Jag har inte bloggat nu på evigheter och det är för lite andledningar.
. PLUGGAT SÖÖÖÖNNNNDDDDEER, För NP osv..
. Trrrrrräääänat så jävla mycket ( ursäkta språket ). Inför dm och det LÖÖNAAADDEEE SIg, för jag fick Silver ch ska tävla om 58 dagar igen!l
. Jag har inte orkat bara.. lågt ja vet.
. MIn dator är sönder så man orkar inte skriva, alltså liksom, alla tangenter är borta så det är typ gummipluppar jag måste skriva på, och jag skriver liksom alltid fel då!! :S men nu försöker jag, ni får en bild!
BILDEN ÄR INTE MIN HAHAH..
Det kan bara vara lite jobbigt ibland, haha!!
mIn update kommer inte vara den bästa så att ni vet, puuusss!

Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0