Vem ska vinna ikväll?

Vem tycker ni ska vinna Melodifestivalen ikväll?, själv håller jag på Loreen, för hennes låt är ju jäkla grym.. sitter faktiskt och lyssnar på den nu och sjunger liksom med.. Hehe :) Nej men den är ju bra, och kan komma långt, men samtidigt tror jag att sverige kan vara så korkade och rösta fram Torsten, INTE bra.. Haha

Dessa är de som kommer vara med,

1. "Shout it Out" – David Lindgren

2. "Jag reser mig igen"Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

3. "Mystery"Dead By April

4. "Why Start a Fire?"Lisa Miskovsky

5. "Baby Doll"Top Cats

6. "Euphoria"Loreen

7. "Soldiers"Ulrik Munther

8. "Mirakel"Björn Ranelid feat. Sara Li

9. "Why Am I Crying?"Molly Sandén

10. "Amazing"Danny


Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0