Välkommen till min nya blogg!

Hej hej!

Du har nu då kommit till en blogg där en 12- årig tjej bloggar, jag kommer blogga om min vardag, om min favorithobby som är cheerleading, du kommer även kanske läsa lite om mode och om hästar och fotografi,

Jag går då i cheerleading, som jag nu har hjort i ett och ett halvt år, älskar det, det är jättekul.
vissa tror att vi är sånna som hejar på basketmatcher som i amrikanska filmer, men vi tävlar, i cheerleading tävlar man i DM, RM, SM, VM, EM Allt möjligt.

och min förening heter Gc Troops och jag går i ett lag som heter Strikers, och jag tycker vi är rätt s bra, men nästa år så ska jag söka till ett nytt lagför jag kommer vara för stor ( i min ålder ) för att gå kvar i strikers.

Jag gillar att fotografera och det kommer vara lite ilder i bloggen!

Kram så länge

Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0