Home, friend yay yay yay

Hej bloggen!

Nu har jag precis vaknat och jag då eller inte precis utan för typ 1 och en halv timma sedan, jag såg på en film när jag vakna, ( mäskterkatten i stövlar ) hehe dn går på bio men vi har varit så busiga och ladda ner den :P

Så nu har jag kan man säga nyss ätit frukost.
Jag eller igår var jag på bio med pappa, vi såg tintin den filmen var asgrym och den är sevärd, :P har kansk rdan skrivit om den :P vt int HAHA

Idag ska jag typ vara med en tjej som heter Ada :) ska bli kul, har aldrig varit med henne utan det är min tvillingsysters kompis, men min systr är i paris och kommer hem idag :)

Ska väl bli kul, Hahah skoja, nej men lite kul ändå, fast det är ju skönt att vara ifrån henne :)

Men jag kanske bloggar sen, jag gör det nog någon gång under dagen!

Puss



BJUDER!

Kommentarer

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0